17 Aralık 2011 Cumartesi

KAFAMIN DİKİNE :)

           Bir insan düşünün hayatı boyunca kafasının dikine gitmiş, kimsenin ve hiçbir felsefik sözcüğün arkasına takılmamış, daha da ötesi takılanları eleştirmiş.



Ne demektir kafasının dikine gitmek; kendi düşünce ve görüşünün en iyi olduğuna inanarak kimsenin öğüdünü, uyarısını dinlememek…


İşte bu kişi aynen tanıma uygun yaşayan, davranan, konuşan biri…


Aklına estiğinde uçmuş, canı istediğinde dalmış, adrenalini en yüksek seviyeden yaşama cesareti göstermiş, evini hayvan doldurmuş kendine yer kalmamış.
Çöl toprakları evimde olsun demiş 7 cihan gezip kumları şişelemiş, illa ki bir kuş kafesim olacak demiş dünyanın öbür ucundan bulmuş getirmiş.
Ülkemin ayak basılmadık toprağı kalmasın demiş, herhafta sonu yollara düşmüş. O kazak benim olacak! diye en yakın dostunu sinir bile etmiş.
Kafama taktığımı yaparım( ! ) demiş, 20'sinde ayrı eve çıkmış.
Koleji bitirip universiteye devam etmemis.
Kimse engel olamaz demiŞ, bankalara borcuna rağmen dünyayı gezmiş.
Yetmemis " Kolleksiyoncu'yum" diye milleti delirtip bir şişe için herkesi peşinden sürüklemiş!


Anlayacağınız kafasınınn dikinden hiç vazgeçmemiş...


O kadar dikine gitti ki bu sefer, sınırları zorlayıp başımıza hatta ülkeme yetmemiş dünyaya “Kolleksiyoner” kesildi benim kadim dostum …


Evinde adım atacak yer kalmamış, marketten raflar alınıp ev bir Cola dünyasına dönmüş. Sadece kırmızıya olan deli tutkusundan mıdır, birşeyi şiddetle isteyip elde etme yapısından mı yoksa herkesin dediği gibi çılgınlığından mıdır bilemem ama bu basit obje onu bugünlere taşıdı.


Kendine kart basmış, uğrunda uykusuz kalıp bir şişe daha sahibi olacam diye kilometreler yapmış. Ayrıca kollesiyonculuğun ne demek olduğunu bildiğinden
vaz geçmeden, tüm sızlanmalarıma katlanarak benim ülke bebekleri kolleksiyonuma madden, manen yardım etmektedir.











          Neden mi yazıyorum onu çünkü insan inandığı birşey uğruna vaktini, kalbini ve aklını verirse sonuç = BAŞARI.



Hani hepimizin başarılı insan tartışması vardır ya, üniversite bitirmiş, çok kazanan, popüler kelimelerinin arkasına sıraladığımız, o bunların hiçbiri değilken bile başarılı…


Oğullarıma bakıp hayal kuruyorum, şöyle olsunlar, böyle olsunlar diye ama son zamanlarda onlara bakıp yüzünüzü gülümseten şeyler yapın diyorum…


Ben galiba değişiyorum! Ve bu kadim dostum benim her değişimimde yanımdaydı onun için yazıyorum.


Koş canikom koş…Bundan sonra ki sergin Amerika’da olsun inşallah…Başarılar!



Not: Evinde şişeleri görmek isteyenler 1TL karşılığında randevu alarak gidebilir diye bildiriyorum ama bilmem kendisini evde bulabilme şansınız olur mu?


2 yorum:

  1. Ağlatıcam demiştin ya.. nerdeyse başaracaktın ve ister inan ister inanma üzerimde "o kazak" vardı okurken. 26 yıldır hiç eskimedi, renkleri hiç solmadı hala capcanlı tıpkı arkadaşlığımız gibi..kopartmasına ramak bırakmasına inat :)

    YanıtlaSil
  2. kopmaz merak etme!Siyah güle rağmen...

    YanıtlaSil