3 Şubat 2010 Çarşamba

İlk yazım...

çoktan var aklımda birkaç satırda ben yazayım şimdi bu durum çok popüler diye.Denedim açtım bir blog'da ben...Hemde çok zor olmadı..
İlk yazacağım konuda bu olsun o zaman ; " DENEDİM O KADAR DA ZOR DEĞİLMİŞ"
Hayatta insanlar hep beklerler ellerine birşeyler geçsin şunuda yapayım diye ama o istedikleri şeyin ellerine geçmesi öyle vakit alırki aradaki detaylar unutulur hatta neden bu benim için bu kadar önemli idi diye sormaya kadar gelir bazen.
Bazen de tam tersi olur, herşey önündedir ama sen ona dokunmaya korkarsın, kartondan evmiş gibi darmadağın olur diye korkarsın, beceremem "beceriksiz" derler diye korkarsın, yeterince iyi yapamazsan "aman hiç özenmemiş" olursun, örnekleri çoğaltmak sizlere kalsın diye kesiyorum.
benimde hayatımda bir adam vardı herşeyimi çözen, her an yardımıma koşan lazım olduğunda beni hemen pelerin altı yapıp koruyan...AMA artık O yok!
İş düştü başa, denemeliyim herşeyi artık bir başıma ve DENİYORUM...ne yazıkki yazmak istediğim gibi o kadar da kolay değilmiş ama en azından deniyorum...
Sizlerinde bu tarz dokunamadığınız noktalar,olaylar varsa DENEYİN, emin olun hiç denemememin verdiği histen 1 adım önde olacağınız için sizi ilk tebrik eden egonuz olacaktır.Ben o kadar yapamazsın demiştim ama yaptı be diye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder