2 Ocak 2013 Çarşamba

M x O + Bh (H + R) x S



Bayılıyorum bu adama, laf yok. Her okuduğumda beni başka köşelere savuruyor. Düşüncelerimi altüst ediyor, bildiklerimi sorgulatıyor. İşte bizler bunu yapabilene başarılı diyoruz. Karizmatik diyoruz. Etkileyici diyoruz. Ve daha neler neler yakıştırıyoruz. Yüzü gözümüzden siliniyor, vücut ölçülerinin anlamı kalmıyor. Kel bile olsa şirin oluyor. Yılmaz Özdil olunca akan sular duruyor.

Yeni yıl yazılarını oldum olası severim ama öyle öğüt veren cinsten değilse. Öğüt, eleştiri kolay tabii. Karşındakinin ayakkabılarını giymeden yazmak, konuşmak bedava. Yılmazcığım öyle yapmamış. Hiç inanmadığım ama asla okumadan gazeteyi kapatmadığım burçlar bölümüne birde formül yerleştirmiş.

İnsan garip bir varlık. Her söylenene inanma eğilimi,nde, bunu 21 Aralık fenomeninde yaşadık.Tarihte buna benzer birçok komplo teorisi yada şehir efsanesiyle dolu insan zihni. Yani insanlık ciddi akıl tutulması yaşıyor.Bu konuyla ilgili bir yazı yakında karşınızda olacak ancak bu yazıda benimde aklım tutulsun istedimJ

Yılmazcığım formül vermiş, eminim hepiniz onun köşesini takiptesinizdir, yani ben bulmadım, o da nasıl buluyor hayrete düşüyorum.

Formül şöyle: M x O + Bh (H + R) x S

Mühendis, matematikçi dostlarım rahatlasın.

Cardiff Üniversitesi’nden psikolog Cliff Arnall’ın formülü bu...
M harfi motivasyonu, O fırsatı, Bh tatil günlerine yakınlığı, H güneş ışığından faydalandığımız saatleri, R geçmişimizi gözden geçirmeyi, en sondaki S başarı ortalamasını simgeliyormuş.

Şimdi kendi yorumlarımla formülü size tanıtıyorum:

M: Çocuklarım, ailem, sevdiklerim, kazancım, dostlarım, şarap, tatil, yemek!

O: Aniden bana çarpan yakışıklı, fazla mil puandan uçak bileti, kredi kartımın anlaşılmayan borcu yoktur hali, yerde bulduğum döviz dolu cüzdan, sabah uyandığğımda zayıflamış olmam, aynadaki Ben’in pırıl pırıl gözleri, tanımadığım akrabamdan kalan miras!





Bh: 1 Ocak yatak keyfi, 23 Nisan Ağva, 1 Mayıs tam kebab , 19 Mayıs Çimtur, 30 Ağustos Çeşme, 6 Ekim SultanAhmet, 29 Ekim Taksim,  Ramazan bayramında uzaklar, Kurban bayramında yakınlar, Tubişvatta ormana, Purimde festivale, Pesahta pırasa köftesi yemeğe anneme, Roshhashanada İnşallah İsrael’e, Yom Kipurda Tanrıya, Sukotta Sukası olan bahçeye, Hanukada mucizelerin evine!

H: Ada balkonu, Klüp terası, Arkadaş bahçesi, Evimin balkonundan gökyüzü, Teknedeki gün batımı,





R: ALP’imi, çocukluğumu, Babamı-Annemi, Yanlış kararlarımı, kırdığım gönülleri, sebepsiz hüzünlerimi, su savaşlarını, yastık kavgalarını, çocukların doğumunu, annemle kavgalarımı, ilk öpüşmemi, büyük aşkımı, ilk kaçamağımı, yalanlarımı, mezuniyetimi

S: PENCERE!

 
 
Harflerin yerine bulduğumuz neticeleri yerleştirirsek;

 Çocuklar x Fazla mil puandan uçak bileti +Ramazan bayramından uzaklar ( Ada balkonu + AnnemBabam) x PENCERE = 2013

Sizde kendi formülünüzü yazın senenin ilk günlerinde, bakalım içine neler sığacak!

Öpüldünüz

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder