22 Ekim 2012 Pazartesi

Battaniye Keyfi


Yağmurlar boşanıyor, gökler gümbürdüyor. Nedense içimde bir gram sıkıntı yok, yaz bitecek, güneş gidecek diye...
Severim karanlıkları, saklar birçok halleri...
Severim bataniye altı soğuk günleri, kendi haline salar insanı, özenmeden yatak halinde kalırsın öylece bulaşmadan hayata.
Durur zaman, sesiszlikle mühürlenir dudaklar, oysa beynin içindede kopar bin bir türlü fırtınalar. Bazıları karar aldırır, bazıları kararları bozdurur cinsten olur bu suskunlukların. Çoğunu ertesi gün yeniden gözden geçirmeden uygulamamalı insan.
Battaniye bana annemin sıcaklığını hissettirdiğin bir başka severim onu.
Hele üstünde sevişilmiş olanı pek makbüldür! ( 50 shades of Grey okumadım ama içimde ondan çok daha iyisini sakladığımdan eminimJ)
Böyle günlerin bir kaç sessiz dostu vardır.
1)      Elindeki kitap
2)      Sevilen dizi
3)      Gazete
4)      Sarılınacak biri
    Şimdilerde elimde Paulo Chelho’nun son kitabı; Akra’da bulunan elyazmaları...nasıl keyifli anlatamam...bitmesin diye yavaştan gidiyorum desem. Sorularla döşenmiş basit anlatımıyla insanı içine çeken her biri yüreğine batan cevaplarla bezenmiş 1 parmak kalınlığında bir kitap.    
Sayfa 59:  “Hangi yöne gitmeliyim?” sorusunu vurdu yüzüme.
Kitaptaki bilge Kıpti şöyle açıklıyor; Hedefin senin ona doğru gittiğini bilirse, o da sana kavuşmak için koşacaktır. Vay vay vay yani! Hedefilerimi hep bilen biri olarak bu cevap beni pek bir sevindirdi.
     Derken diziye geldi sıra, Kuzey-Güney; ne aşk, ne ikilem...insan ne zaman evlenirmiş? Karşısındakini kendi hayatından daha fazla sevdiğinde...
Kim karşısındakini kendinden fazla sevebilir ki?
Bencilliklerini doyuma ulaştırmak için her şeyi yapan bir ırk insanlık. Hırslarını ve tutkularının denetim altında tutmayı çoğu kez düşünmez. Düşünse de  her zaman başaramaz. Evren sürekli değişiyor, yaşamlarımız ise düşüncelerimizin izin verdiği kadar buna yetişecek.
       Hemen bunun üstüne gazetede Ertuğrul Özkök gene döktürmüş. Bir taraftan gülümsetiyor, diğer taraftan değişen dünyayı izlemek acıtıyor. TNS Soffers Enstitüsü geçen Haziranda 15-50yaş kadınlar arasında bir araştırma yapmış. Yeni dünya kadınının erkek tipi! Özkkök’üde 40ından sonraki kadın profili ilgilendiriyor, beni de...bakın sonuçlar sizi de benimki kadar gülümsetecek mi!
-          Kısa saç %81 tercih, tarzan gibi uzun saçları tercih edenlerse 8%. Bruce Willis-Die Hard  keltoşları  feci out olmuş.
-          Gövdenin üst tarafında kıllı erkek %49.
-        3 günlük sakal %44( 25yaş altında bu oran %59 dikkat, yeni gençliğe)
-          Kaslı erkek %83 ama body builder değil fit kaslar!
-          Boy tercihi 1.70-1.85 arasında
-          Erkeğin gövdesinde en tercih edilir bölge( gülümsediniz biliyorum...) yüzü; 53% oranında tercih edilmiş ki ben bu grupta hiç değilim...ama 36% erkeğin poposunun önemli olduğu fikrinde ki ben kesinlikle o gruba dahilim!
        Şimdi ben gülümsemeyeyim de kimler gülümsesin...Profil çıktı kızlar, bilginize...
 
4.maddeyle ilgili yazacak birşey yoktu, attım battaniyeyi üstümden, kalktım yataktan, mutfağa yemek pişirmeye...Marsh marsh! Doyacak 2 göbiş beni bekler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder